Β. Μαραγκού, Μ. Ραγκούση, Δ. Μετάφας, Α. Χαριτόπουλος, & Π. Μοναχέλης (2023). Η Εκπαιδευτική Σεισμολογία μέσα από μια ψηφιακή εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας Εμβύθισης με μορφή παιχνιδιού: σχεδίαση, ανάπτυξη, αξιολόγηση. “EduSeismArtTec. Εκπαιδευτική Σεισμολογία για το Σχολείο και την Κοινωνία: Διεπιστημονική Προσέγγιση με καινοτόμες μεθόδους θεατρικής αγωγής και ψηφιακών τεχνολογιών” Κεφάλαιο 5, σελ. 120-149. Έκδοση Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Αθήνα, ISBN: 978-618-00-4779-0. (only in Greek).
Maragkou, V., Rangoussi, M., Kalogeras, I., & Melis, N.S. (2023). Educational Seismology through an Immersive Virtual Reality Game: Design, Development and Pilot Evaluation of User Experience. Education Sciences , 13(11): 1088. https://doi.org/10.3390/educsci13111088
Maragkou, V., Rangoussi, M., & Ventouras, E.-C. (2023). On the use of Event-Related Potentials as evaluation tools for the results of Speech-Language Therapy in patients with post-stroke aphasia: literature review. 27th Panhellenic Conference on progress in Computing and Informatics (PCI’2023). November 24-26, 2023, Lamia, Greece. (https://doi.org/10.1145/3635059.3635080 )
Sakka, T., & Gouscos, D. (2023). The Children’s rights education via game-based activities: An intervention in kindergarten. International Journal of Serious Games, 10(1), 53–79.
Marathaki, K., Feidakis, M., Patrikakis, C., & Agrianiti, E. (2022). Deploy Social Assistive Robot to develop symbolic play and imitation skills in students with Autism Spectrum Disorder. 2022 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) , 547–552. https://doi.org/10.1109/EDUCON52537.2022.9766762
Marathaki, K. (2022), Deploy Social Assistive Robot to develop symbolic play and imitation skills in students with Autism Spectrum Disorder https://ieeexplore.ieee.org/document/9766762
Στασινού Μ. (2022), Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές για Μαθηματική Εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας στην Ελλάδα https://pretalx.ellak.gr/mootgr22/talk/QNYAC3/
Γιαννικόπουλος, Π. (2021). RecycloKids in action: εξ αποστάσεως διδακτική πρόταση με θέμα την ανακύκλωση κάνοντας χρήση Νέων Τεχνολογιών. Πρακτικά Συνεδρίου , 13th Conference on Informatics in Education 2021, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (σ. 399-410). Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. ISBN: 978-960-578-084-5
Γιαννικόπουλος, Π. (2021). Ο ήχος ως αφηγηματικό μέσο στον κινηματογράφο: διδακτικές προσεγγίσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Βιβλίο Περιλήψεων, Διεθνές Συνέδριο, Ματιά στο Μέλλον: Η Εκπαίδευση το 2030 και ο ρόλος του/της Εκπαιδευτικού ως Επαγγελματία (σ. 22-23). ΣΥ.Ν.ΘΕ.ΣΗ.: Ο Κύκλος των Εφ-ευρετικών Εκπ/κών. Διακρατική, Διεπιστημονική Κοινότητα. (Πρακτικά υπό έκδοση)
Νatsiou, G., Sfyroera, M. Tsitouridou, M. (2019). «Digital games in teacher education: a game-based learning approach» στο Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair. 6(1), p. 232-239, ISSN: 2241-9152 232
Βουρλούμη Δ., Παπαργυρίου Π. (2020), Γεωγραφική εκπαίδευση και Τ.Π.Ε. στην προσχολική αγωγή. Στο Φ. Γούσιας (Επιμ.), Πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» (σσ. 648-656) Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2020, ISBN: 978-618-84728-6-3.
Morfoniou, K., Voulgari, I., Sfyroera, M., & Gouscos, D. (2020). DigitalGames and the emergence of problem solving processes: A case study withpreschool children. In International Conference on the Foundations ofDigital Games (pp. 1-3). https://doi.org/10.1145/3402942.3402991
Γεωργία Σερίφη, Αναστασία Γεωργάκη:Ακουστική ανάλυση του ήχου της κοινωνίας των μελισσών: Μια διαθεματική εκπαιδευτική πρόταση August 2018 Publisher: Ελληνική Εταιρεία Ακουστικής ΟικολογίαςEditor: Νίκος Μπουμπάρης, Κώστας Παπαρρηγόπουλος, Γιάννης ΜατσίνοςISBN:978-618-81399-2-3
Γρηγοράκη, Μ. (2014, Δεκέμβριος). «Διερευνώντας τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από τη μουσική και τις νέες τεχνολογίες», Hellenic Journal of Music, Education and Culture (HeJMEC), 4. http://hejmec.eu/journal/index.php/HeJMEC/index
Γρηγοράκη, Μ. (2014, Ιανουάριος). «Μάθηση μέσω φορητών συσκευών. Μία εκπαιδευτική παρέμβαση κάτω από την Ακρόπολη για μαθητές Δ’ δημοτικού». Νέος Παιδαγωγός, 2, 213-225. http://www.neospaidagogos.gr/periodiko
Σεμερτζόγλου, Ν. (2012). Ο διαδραστικός πίνακας στο νηπιαγωγείο. Στο Ε. Μέλλου (Επιμ.), Βοήθημα Εκπαιδευτικού Μικρών Παιδιών – Θεωρία – Γνωστικά Αντικείμενα – Αξιολόγηση, Τ. 2.
Florou, D., & Gouscos, D. (2011). Social Media-Based Communities of Practice for Education in Citizenship and Sustainability. Στο T. Papadopoulos & P. Kanellis (επιμ.), Public Sector Reform Using Information Technologies: Transforming Policy into Practice, IGI Global. http://www.igi-global.com/chapter/social-media-based-communities-practice/56390
Χαϊδή, Ε., Παπανικολάου, Β., Κίργινας, Σ., Γκούσκος, Δ., & Μεϊμάρης, Μ. (2010.) Ψηφιακά παιχνίδια ως εργαλεία μάθησης για παιδιά με αυτισμό. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής Εταιρείας Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος, Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη. Τ. 2 (σσ. 205-218), Αθήνα: Γρηγόρης.
Καλπία, Β. (2009). Εισαγωγή στην τέχνη του χοροκινηματογράφου, Χορός, 58.
Saridaki, M., Gouscos, D., & Meimaris, M. (2009). Digital Games-Based Learning for Students with Intellectual Disability. Στο T. Connolly, M. Stansfield & L. Boyle (επιμ.). Games-Based Learning Advancements for Multi-Sensory Human Computer Interfaces: Techniques and Effective Practices. UK: Information Science Reference Publishers.
Δημοσιεύσεις σε πρακτικά Συνεδρίων και Ημερίδων:
Stella Fotiadou, Anastasia Georgaki¨“Dancing from monophony to polyphony: A proposal for an interdisciplinary music classroom”, (to be edited) at the Proceedings of Global arts education Summit conference, NKUA, Athens 2024
Feidakis, M., Gkolompia, I., Mamelaki, A., Marathaki, K., Emmanouilidou, S., & Agrianiti, E. (2023). NAO robot, an educational assistant in training, educational and therapeutic sessions. 2023 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) , 1–6. https://doi.org/10.1109/EDUCON54358.2023.10125229
Σερίφη, Γ.Β. & Σφυρόερα, Μ. (2022). Τα ψηφιακά σχόλια εκπαιδευτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας σε μια διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής: η αναστοχαστική οπτική στην κοινότητα «Εκπαιδευτικό Στέκι». Στο Καμπεζά, Μ., Βελλοπούλου, Α., Γιαννοπούλου, Α., Δέλη, Σ., Διδάχου, Ε., Κατσικονούρη, Ε., Μαντζουράτου, Β., & Σαΐτη, Σ. (Επιμ.) Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΟΜΕΡ –ΤΕΕΑΠΗ – Παν. Πατρών. 1-3 Νοεμβρίου 2019: Πρακτικά (σσ. 550-562). ΟΜΕΡ Ελλάδος– ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών. ISBN 978-618-84599-2-2
I. Kalogeras, N. S. Melis, M. Rangoussi, Ch. Zoniou, A. Tsichli, A. Kastritsis, D. Metafas, A. Charitopoulos, P. Monachelis, Maragkou, E. Frentzos, M. Ziazia, “EduSeismArtTec: Education Seismology for the School and the Society – A multidisciplinary approach through innovative theatre education methods and digital technologies,” 16th International Congress of the Geological Society of Greece, 17-19 October, 2022 - Patras, Greece
Marathaki, K., Feidakis, M., Patrikakis, C., & Agrianiti, E. (2022). Deploy Social Assistive Robot to develop symbolic play and imitation skills in students with Autism Spectrum Disorder. 2022 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) , 547–552. https://doi.org/10.1109/EDUCON52537.2022.9766762
Nikoloudakis, M. Rangoussi, “On the use of Cloud Computing tools and the development of metacognitive skills in Vocational Education: an educational intervention,” Proc. XVIth International Conference EUTIC 2020/2021, Université Libre de Bruxelles, Brussels, Belgium, 25-26 Oct. 2021.
Maragkou, M. Rangoussi, “Virtual Reality and Event-Related Potentials used in Computerized Speech Language Therapy for post-stroke aphasic patients,” the 1st Intl. Conf. of the Greece ACM SIGCHI Chapter “CHIGREECE 2021: Connecting the Community” – Young Researchers Track, Online Event, 25-26 Nov. 2021. https://chigreece.gr/2021/
Σερίφη, Γ.Β. & Σφυρόερα, Μ. (2020). Εκπαιδευτικό Στέκι: Η αναστοχαστική διαδικασία εκπαιδευτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας σε μια διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής. Στο Γουργιώτου, Ε., Κακανά, Δ., Μπιρμπίλη, Μ., Χατζοπούλου, Κ.Χ. (Επιμ.). Πρακτικά 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων, 28-30 Σεπτεμβρίου 2018: Πρακτικά (σσ. 565-582). Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας. ΙSBN 978-960-9439-68-8
Nikoloudakis, M. Rangoussi, “On the role of (vocational) education in the adoption of green and recycling practices: a case study on WEEE,” International Conference on Technologies and Materials for Renewable Energy, Environment and Sustainability (TMREES 2019), Beirut, Lebanon, Apr. 10-12, 2019. (https://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.5116980 )
K.Maragou and M.Rangoussi, (2019) “Design, implementation and evaluation of a WebQuest for teaching Literature to teenagers: a collaborative learning approach,” 11th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU’2019), Heraklion, Crete, Greece, 2-4 May 2019. (submitted, under review).
G.Preka and M.Rangoussi, (2019) “Augmented Reality and QR codes for teaching Music in Preschoolers and Kindergarten: educational intervention and evaluation,” 11th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU’2019), Heraklion, Crete, Greece, 2-4 May 2019.
E.Roussou and M.Rangoussi, (2019) “On the use of robotics for the development of computational thinking in kindergarten: educational intervention and evaluation,” Robotics in Education (RIE2019), Vienna, Austria, 10-12 April 2019 (submitted, under review).
Κώστας Κατσαντώνης, Αναστασία Γεωργάκη (2019): Eικονικό Μουσείο αρχαίων Ελληνικών οργάνων: διεπιστημονικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις Ανακοίνωση στο Συνέδριο "Οι κοινωνικές επιστήμες σήμερα" (2019) Πανεπιστήμιο Αιγαίου
(in Greek) Kokkinia, M. & Gouscos, D. (2018). Researching the Function of Storytelling Patterns and Gamified Digital Games Use for Maths Primary Education through the "Villainy Inc" Digital Game for Learning. In Proceedings of the 5th “New Pedagogue” Conference, Athens, 28-29 April 2018, F.Gousias (ed.), pp. 571-578.
V.Maragkou and M.Rangoussi, (2018) “French as a Foreign Language: Design, Development and Evaluation of an Immersive Virtual Reality Learning Environment,” 12th Intl. Technology, Education and Development Conf. (INTED 2018), Valencia, Spain, March 5-7, 2018. https://library.iated.org/view/MARAGKOU2018FRE
Papadopoulos S., Loukou M., “Participatory public art as an educational tool. Sound, light, space in the work of Rafael Lozano Hemmer”. 4o Congreso Internacional Espacios Sonoros y Audiovisuales. 14 -16 February, 2018 Madrid 2018
Papadopoulos S., Loukou M., “ Ψηφιακές Διαδραστικές Εγκαταστάσεις και Εκπαίδευση Βασισμένη στον Τόπο” 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης. 27 – 30 Σεπτεμβρίου 2018, Βόλος . 2018
Παπαδόπουλος Σ., Μαλακασιώτη Α., Λούκου Μ., Ζαβιτσάνου Α. “H ταυτότητα του ελληνικού τοπίου στα arcadegames”. 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, Λάρισα, 2017
D.Kintsakis and M.Rangoussi, (2017) “An early introduction to STEM education: teaching Computer Programming Principles to 5th graders through an e-learning platform: A game-based approach,” 8th IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON 2017), Athens, Greece, Apr. 25-28, 2017. https://www.conftool.com/educon/index.php?page=browseSessions&presentations=hide&search=Kintsakis
A.Marinis and D.Metafas, (2017) “A Digital Educational Game for Mathematics in Primary School: Development, Use and Evaluation,” 10th Intl. Conf. of Education, Research and Innovation (ICERI 2017), Seville, Spain, Nov. 16-18, 2017. https://library.iated.org/view/MARINIS2017ADI
I.Papadopoulos, D.Kogias, C.Patrikakis, C.-C.Marinou, (2017) “Enhancing the Student’s Logical Thinking with Gherkin Language”, 8th IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON 2017), Athens, Greece, Apr. 25-28, 2017. https://www.conftool.com/educon/index.php?page=browseSessions&presentations=show&search=Patrikakis
A.Politi and D.Metafas, (2017) “Mobile-assisted learning: designing Class Project Assistant, a research- based educational app for project based learning,” 8th IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON 2017), Athens, Greece, Apr. 25-28, 2017. https://www.conftool.com/educon/index.php?page=browseSessions&presentations=show&search=Politi
V.Aloizou and M.Rangoussi, (2016) “Mobile devices and e-learning in preschool education: design, development and evaluation of an educational intervention,” 9th Intl. Conf. of Education, Research and Innovation (ICERI 2016), Seville, Spain, Nov. 14-16, 2016. https://library.iated.org/view/ALOIZOU2016MOB
P.Tsolakos and M.Rangoussi, (2016) “A pervasive, location-sensitive educational game for 5th grade pupils: Design, Implementation, Evaluation,” 8th Intl. Conf. on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2016), Barcelona, Spain, July 4-6, 2016. https://library.iated.org/view/TSOLAKOS2016APE
Λούκου Μ. “Ιστορίες της πλατείας: μια πρόταση διδακτικής του τόπου με αφετηρία τις εικόνες του. Παρουσίαση ψηφιακού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με βίντεο και ασκήσεις που συνδέουν τον τόπο με τη μάθηση”. Διεπιστημονικό Συμπόσιο με Διεθνή Συμμετοχή: "Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή". Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΑΠΘ. Ηλεκτρονικός τόμος Πρακτικών (σ.200).2015
C.Georgopoulou-Theodosiou and M.Rangoussi, (2015) “Content and Language Integrated Learning (CLIL): an experimental study on CLIL compatibility with the modern Greek educational system,” International Conference “Science in Technology” (SCINTE-2015), Athens, Greece, Nov. 5-7, 2015. http://www.scinte.gr/proceedings/VOLUME_2_SCINTE.pdf
F.Peraki and M.Rangoussi, (2015) ““Pirates’ Web Adventures”: The design and development of a digitally enhanced e-book for teaching English in Greek primary schools,” International Conference “Science in Technology” (SCINTE-2015), Athens, Greece, Nov. 5-7, 2015. http://www.scinte.gr/proceedings/VOLUME_2_SCINTE.pdf
Λούκου Μ. “Ιστορίες της πλατείας: μια διδακτική πρόταση για τον τόπο μέσα από το μάθημα των Καλλιτεχνικών”. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για την διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: “Νέος Παιδαγωγός” Φ.Γούσιας (Επιμ). ISBN: 978-960-99435-5-0 (σ.2086). 2014
Γρηγοράκη, Μ. (2014, 3-5 Οκτωβρίου). «Επιχείρηση κειμήλιο»: Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση φορητών συσκευών για το μάθημα της ιστορίας Δ’ δημοτικού. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». http://www.edc.uoc.gr/~hcicte2014/index.php/2013-05-17-12-03-23/
Γρηγοράκη, Μ. (2014, 20-22 Ιουνίου). Ηλεκτρονικός εκφοβισμός στην παιδική και εφηβική ηλικία: Διερευνώντας το φαινόμενο όπως εκδηλώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης. Αθήνα.
Γρηγοράκη, Μ. (2014, 3-4 Μαΐου). Μουσική, εικόνα και νέες τεχνολογίες: Η παιδαγωγική τους αξιοποίηση σε ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Νέος Παιδαγωγός». Αθήνα. http://neospaidagogos.gr
Γρηγοράκη, Μ. (2014, 3-4 Μαΐου). Διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Μια έρευνα σε παιδιά προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας 11-15 ετών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες του Πειραιά. Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Νέος Παιδαγωγός». Αθήνα.http://neospaidagogos.gr/
Μαυροπούλου, Ε. (2014). Ο Γύρος του Κόσμου: Το Μουσικό Ταξίδι των Παιδιών, Εκπαιδευτική παρέμβαση για την γνωριμία διάφορων μουσικών παραδόσεων μέσα από τις πέντε αισθήσεις. 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας – Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη διδακτική πράξη. Ημαθία
Γατσογιάννη, Α. (2013). Οι μικροί συνθέτες του υπολογιστή. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. Αθήνα, 19-20 Οκτωβρίου.
Γεωργαντά, Β. (2013). Το μαγικό και περιπετειώδες ταξίδι των ήχων. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική πράξη. Σύρος, 21-23 Ιουνίου.
Γεωργαντά, Β. (2013). Το μαγικό και περιπετειώδες ταξίδι των ήχων. Επιμορφωτικό πρόγραμμα 53ης Περιφέρειας Ανατολικής Αττικής. Σπάτα, 18-19 Ιουνίου.
Γεωργαντά, Β., & Μαυροπούλου, Ε. (2013). Εκπαιδευτική Παρέμβαση: Αισθάνομαι – Εκφράζομαι – Δε φοβάμαι. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ- Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Σύρος
Γεωργαντά, Β., & Μαυροπούλου, Ε. (2013). Αισθάνομαι-Εκφράζομαι-Δε φοβάμαι. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική πράξη. Σύρος, 21-23 Ιουνίου.
Kalakos, N., & Papantoniou, A. (2013). Pervasiveness in real-world educational games: A case of Lego Mindstorms and MIT App Inventor. Proceedings of the 3rd International Conference on Ambient Media and Systems, Athens.http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-04102-5_3
Γρηγοράκη, Μ. (2013, 8-10 Νοεμβρίου). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού σε σχέση με τη μαθησιακή του αποτελεσματικότητα: Η περίπτωση του διαδικτυακού παιχνιδιού GREPOLIS και η παιδαγωγική του ένταξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας στην Δ΄ δημοτικού». 7ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση «Μεθοδολογίες Μάθησης». Αθήνα. http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2013
Γρηγοράκη, Μ. (2013, 19-20 Οκτωβρίου). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού σε σχέση με τη μαθησιακή του αποτελεσματικότητα: Η περίπτωση του διαδικτυακού παιχνιδιού GREPOLIS και η παιδαγωγική του ένταξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στη Δ΄ Δημοτικού. Συνέδριο «Η εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ». Αθήνα.http://www.synedrio1.com/index.html
Γρηγοράκη, Μ. (2013, 11-13 Οκτωβρίου). Η εκπαιδευτική αξιοποίηση των παιχνιδιών διάχυτου υπολογισμού. Μία εφαρμογή στην ιστορία της Δ΄ δημοτικού κάτω από την Ακρόπολη. 5th Conference on Informatics in Education «Η πληροφορική στην εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Πειραιώς. http://di.ionio.gr/cie/
Γρηγοράκη, Μ. (2013, 23-25 Σεπτεμβρίου). Developing content for elementary school students in the Open E-Learning Platform Moodle: A project on mythology”. Διεθνές συνέδριο “Era-8 The SynEnergy Forum”. http://era.teipir.gr/
Καράμπελα, Ρ. Α., & Τσολάκος, Π. (2013). Η μάθηση μέσω ψηφιακού παιχνιδιού. Η περίπτωση της αξιοποίησης μιας ψηφιακής προσομοίωσης σε εκπαιδευτική παρέμβαση με θέμα Η ματιά στους άλλους. 10ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. Αθήνα, 19-20 Οκτωβρίου.
Καράμπελα, Ρ.Α., & Τσολάκος, Π. (2013). Η ματιά στους άλλους. Τέχνη και τεχνολογία στη διαθεματική εκπαίδευση . Ημερίδα επιμόρφωσης Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας και ΔΔ-ΠΜΣ ΤΠΕΕ. Λευκάδα, 15 Μαρτίου.
I.Kokkaliaris, S.Potirakis, M.Rangoussi, (2013) “Remote electronic laboratory experiment development and evaluation in higher technological education”, Proc. 2013 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), Berlin, Germany, 13-15 March 2013. http://www.educon-conference.org/educon2013/index.htm
Λάντζος, Κ., & Οικονόμου, Μ. (2013). Χαρόσι: Καταγραφή πειραματικής προσέγγισης στη δημιουργική διαδικασία παραγωγής ταινίας κινούμενου σχεδίου από μαθητές της Στ΄ τάξης δημοτικού. Ημερίδα Τέχνη και τεχνολογία στη διαθεματική εκπαίδευση. Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας και ΔΔ-ΠΜΣ ΤΠΕΕ. Λευκάδα, 15 Μαρτίου.
Μαρίνου, Δ., Σιαμπανοπούλου, Ε., Τάτση, Χ., Φιλιππή, Μ., Γκούσκος, Δ., & Μεϊμάρης, Μ. (2013). Ο Παγοβιόλης και η ορχήστρα του χιονιού. Εφαρμογή χωρο-ευαίσθητου ψηφιακού παιχνιδιού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. 7ο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική πράξη. Σύρος, 17-19 Μαΐου.
Μαρίνου, Δ. (2013). Η μουσική ως μέσο καλλιέργειας και δημιουργικότητας στην ειδική αγωγή (web 2.0). Hμερίδα Τέχνη και τεχνολογία στη διαθεματική εκπαίδευση. Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας και ΔΔ-ΠΜΣ ΤΠΕΕ. Λευκάδα, 15 Μαρτίου.
Μαυράκη, Μ., Σέρεσλη, Α., Φραγκίσκου, Α., Γκούσκος, Δ., & Μεϊμάρης, Μ. (2013). Εκπαιδευτική παρέμβαση μέσα από το ψηφιακό παιχνίδι Go Recycle σε μαθητές με αυτισμό. 7ο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική πράξη. Σύρος, 17-19 Μαΐου.
Μαυροπούλου, Ε. (2013). Δημιουργώντας Διαδραστικές Αφίσες με το GlogsterEDU. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ-Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Σύρος
Μαυροπούλου, Ε. (2013). Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών με τη χρήση του Game Maker. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ- Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Σύρος
Μελιάδου, Ε. (2013). Εφαρμογή προγράμματος οπτικοακουστικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο με στόχο την παραγωγή έργων από τα παιδιά. Hμερίδα Τέχνη και τεχνολογία στη διαθεματική εκπαίδευση. Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας και ΔΔ-ΠΜΣ ΤΠΕΕ. Λευκάδα, 15 Μαρτίου.
Μότσια, Ε., Πάγκου, Α., & Σάλτα, Μ. (2013). Διδασκαλία της φυσικής μέσω ψηφιακού παιχνιδιού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συνέδριο Η εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ. Αθήνα, 19-20 Οκτωβρίου.
Mouchtari, E. (2013). Learning and intergenerational communication through digital storytelling in the first grades of primary school: Yesteryear Jobs (εισήγηση) και Yesteryear Jobs (ψηφιακή αφήγηση). CREATE, ACT, CHANGE: 5th International Digital Storytelling Conference and Exhibition (DST2013), Hacettepe University. Ankara, Turkey, May 2013.
M.Dova, C.Pilarinos, A.Spai, L.Koutsikos, M.Rangoussi and C.Merentitis, (2013) “Teaching Maths at Primary School students and the contribution of a Computing Environment,” 7th International Technology, Education and Development Conference (INTED’2013), Valencia, Spain, 4-5 March, 2013. https://library.iated.org/view/DOVA2013TEA
Πλουμιδάκη, Π., & Βατουσιανού, Ε. (2013). Μαθαίνω να μιλάω Logo. Ημερίδα Προτάσεις διδασκαλίας με τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών: Αναπτύσσοντας τη δημιουργική και την κριτική ικανότητα των μαθητών του δημοτικού σχολείου . Αθήνα, 6 Απριλίου.
Σπαή Αγγελική, Κούτσικος Λουκάς, Ντόβα Μαρία, Μαρκοπούλου Φωτεινή, Πατρικάκης Χαράλαμπος, Ραγκούση Μαρία, (2013) “Προσέγγιση Εννοιών Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση με την αξιοποίηση Σύγχρονων Προγραμματιστικών Περιβαλλόντων και διαδικτυακών εφαρμογών,” 7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ Τ.Π.Ε., Υπουργείο Παιδείας, Σύρος, 21-23 Μαϊου 2013.
Τζιάβας, Α. (2013). Φιλαναγνωσία και διαδίκτυο. Ημερίδα Η φιλαναγνωσία την εποχή των ΤΠΕ. 35ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών. Αθήνα, 9 Απριλίου.
Φράγκου, Ε. (2013). Όταν η Κοκκινοσκουφίτσα έγινε μουσικό παραμύθι… 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένταξη και Χρήση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Πειραιάς, 10-12 Μαΐου.
Χολέβα, Β., & Πατρικάκης, Χ. 2013. Διαθεματικές προσεγγίσεις για την εισαγωγή στις βασικές προγραμματιστικές έννοιες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Hμερίδα Τέχνη και τεχνολογία στη διαθεματική εκπαίδευση. Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας και ΔΔ-ΠΜΣ ΤΠΕΕ. Λευκάδα, 15 Μαρτίου.
V.Choleva, L.Koutsikos, S.Zourelidis, V.Filis, D.Metafas, C.Patrikakis, (2013) “Safer Internet; Enhancing Good Practices on the Internet through Game Based Learning for Greek Elementary School Students”, Proceedings of the 7th European Conference on Games Based Learning (ECGBL), 3-4 October 2013, Porto, Portugal.
Γεωργαλάς, Ε. (2012). Video Production and Web 2.0. New Media to Support Lifelong Learning. Πρόγραμμα COMΕNIUS, Culturing Center of Berlin Βερολίνο: 22-26 Οκτωβρίου.
http://platform.web20erc.eu/user/view.phpid=2687&course=330 http://platform.web20erc.eu/mod/oublog/view.phpid=3018 )
Γεωργαντά, Β., Γρανίτσα, Φ., & Π. Καζαμία. (2012). Διαγενεακά παιχνιδίσματα. 9o Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ: Η εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ. Πειραιάς, 20-21 Οκτωβρίου.
Γεωργαντά, Β., Γρανίτσα, Φ., & Π. Καζαμία. (2012). Διαγενεακά παιχνιδίσματα. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολών Γονέων: Η οικογένεια εκπαιδεύεται....διά βίου. Αθήνα, 8-10 Οκτωβρίου.
Γεωργαντά, Β., Γρανίτσα, Φ. & Π. Καζαμία. (2012). Διαγενεακά παιχνιδίσματα. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 53ης Περιφέρειας Ανατολικής Αττικής: Υποστηρίζοντας το έργο του εκπαιδευτικού για την αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης- Ξεκλειδώνοντας καλές πρακτικές. Αρτέμιδα Αττικής, 4-6 Σεπτεμβρίου 2012.
Koutsikos L., Holeva V., Zourelidis S., Dova M., & Patrikakis C. (2012) “Information and Communication Technology in Greek Primary Schools: A Pilot Application, 6th European Conference on Games Based Learning,” Oct 4-5, 2012, Cork, Ireland.
Koutsikos L., Manthou A., Mitilinaiou A., Mouchtari E., Simotas K., Troullou E., Tsampa K., Gouscos D., & Meimaris M., (2012). Music for two generations: Intergenerational Intervention through Music and Internet Technologies, Open Learning Generations – Closing the gap from "Generation Y" to the mature Lifelong Learners , EDEN 2012 Annual Conference. Porto, Portugal, 6-9 June.
Koutsikos, L., Holeva, V., Zourelidis, S., Dova, M., & Patrikakis C. (2012). Information and Communication Technology in Greek Primary Schools: A Pilot Application, Proceedings of the European Conference on Games Based Learning, http://connection.ebscohost.com/c/articles/82397814/information-communication-technology-greek-primary-schools-pilot-application
Μαυροπούλου, Ε. & Πασχαλιώρη Σ. (2012). Σενάριο Διδασκαλίας με τη χρήση Τ.Π.Ε.: Προστασία του Περιβάλλοντος. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση.Αθήνα
Μαυροπούλου, Ε. (2012). Βιωματική Προσέγγιση Μαθητών Δημοτικού σε Θέματα Ασφαλούς Διαδικτύου. Ημερίδα στο πλαίσιο του έργου: ΑΡΙΑΔΝΗ: «Πρόγραμμα Κατάρτισης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας για το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου», Μονάδα Εφηβικής Υγείας- Β Παιδιατρική Κλινική του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αθήνα
Μαυροπούλου, Ε. (2012). Χρήση της Διαδραστικής Αφίσας (glog) στην Εκπαιδευτική Πράξη. 4th Conference on Informatics in Education (4th CIE 2012) – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Αθήνα
Meliadou, E., Nakou, A., Haidi, I., Koutsikos, L., Giannakoulopoulos, A., Gouscos, D., & Meimaris, M. (2012). Technology in Intergenerational Learning Research Projects in the Greek Context. 3rd International Conference on Elderly and New Technologies (3ICENT) . Castellón, Spain, 18-20 April.
Σεμερτζόγλου, Ν. (2012). Πρακτικές διαχείρισης σχολικού εργαστηρίου πληροφορικής. Επιμορφωτικές συναντήσεις ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ανατ. Αττικής. Αθήνα, 4-11 Δεκεμβρίου.
Σεμερτζόγλου, Ν. (2012). Εργαλεία Web 2.0 στην εκπαίδευση. Ημερίδα Συνδυασμένη Μάθηση (Blended Learning). Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του ΙΚΥ GRUNDTVIG Trainers in Adult Learning-Innovative Strategies. ΚΕΔΕ. Αθήνα, 7 Νοεμβρίου
Τάτση, X., & Παπαδάκη, Α. (2012α). Μαθητές δημοτικού δημιουργούν ψηφιακά παιχνίδια στο Scratch για την ανακύκλωση. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής , Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Φλώρινα, 20-22 Απριλίου.
Τάτση, X., & Παπαδάκη, Α. (2012β). Μαθητές δημοτικού δημιουργούν ψηφιακά παιχνίδια στο Scratch για την ανακύκλωση. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής: Πληροφορική και Νέο Σχολείο . Πάτρα, 30 Μαρτίου-1 Απριλίου.
A.Tziavas, M.Rangoussi, A.Papantoniou, (2012) “Philanagnosia: a generic web environment designed for educational collaboration,” eRA-7 International Scientific Conference, TEI Piraeus, Greece, Sept. 27-30, 2012 (B.3 Special Session on Intelligent e-learning systems for advanced learning scenarios). [ http://era.teipir.gr/past-conferences/era7 ]
Τζιάβας Αριστείδης, Ραγκούση Μαρία, (2012) «Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στα παιδιά μέσω των ΤΠΕ, με εφαρμογή στην τεχνολογία Ιστοτόπων Google», Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Τάσεις και Προοπτικές», ΕΚΠΑ – ΠΤΔΕ, Αθήνα, 11-13 Μαϊου 2012, Τόμος Α, σελ. 460-470.
Γεωργαλάς, Ε. (2011). Από τη φωτογραφία στην ταινία-animation. Σεμινάριο υπό την αιγίδα της Δ΄ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών. Αθήνα, 2 Απριλίου
Γεωργαντά, Β., Γρανίτσα, Φ., & Π. Καζαμία. (2011). Διαγενεακά παιχνιδίσματα. 5th European Conference on Games-Based Learning (ECGBL). Αθήνα, 20-21 Οκτωβρίου http://academic-conferences.org/ecgbl/ecgbl2011/ecgbl11-home.htm
Μανώλη, Β. (2011, Ιούλιος). Digital games for students with special needs. 6ο Διεθνές Συνέδριο «Toys and Learning in Different Cultures», Προύσα.
Μανώλη, Β. (2011). Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης των ΤΠΕ στη γεωγραφία Στ’ δημοτικού. 6ο Διεθνές Συνέδριο «Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης», Λουτράκι.
Meliadou, E., Nakou, A., Gouscos, D. & Meimaris, M. (2011). Digital Storytelling, Learning and Education. 6th International Conference in Open & Distance Learning, Loutraki, Greece, November.
Μουχτάρη, Ε. (2011). Η μουσική σε δυο γενιές. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση «Το ψηφιακό σχολείο» . Πειραιάς. 22-23 Οκτωβρίου.
Νάκου, Α., Γκούσκος, Δ., & Μεϊμάρης, Μ. (2011). Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και πρακτικές δυνατότητες για την αξιοποίηση συλλογικών ψηφιακών μέσων (social media) σε μαθησιακές διαδικασίες. Πρακτικά 4ης Διεθνούς Επιστημονικής Διημερίδας Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Κρίση και διακυβέρνηση Εκπαιδευτικών Συστημάτων.
Νικολουδάκης, Ν. (2011). Διδακτική αξιοποίηση της εφαρμογής «Έγγραφα Google» για τη δημιουργία project σε εσπερινό ΕΠΑΛ. 8ο συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ: Το ψηφιακό σχολείο . Αθήνα, 23 Οκτωβρίου.
Τζιάβας, Α., & Γεωργάκη, Α. (2011). Audiobook: Νια νέα πρόταση για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου Τέχνες και Εκπαίδευση: Δημιουργικοί τρόποι εκμάθησης των γλωσσών http://primarymusic.primarymusic.gr/primarymusic/images/stories/Eggrafa/Kampylis_Argyriou_2011_ArtsEdu_A_VOL.pdf
Τζιάβας, Α. & Ραγκούση, Μ., (2011). Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας μέσω ΤΠΕ με εφαρμογή στην τεχνολογία ιστοτόπων Google. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή Η ποιότητα στην εκπαίδευση: τάσεις και προοπτικές. http://www.primedu.uoa.gr/proboli-newn/praktika-toy-panellhnioy-synedrioy-h-poiothta-sthn-ekpaideysh-taseis-kai-prooptikes.html
Τζιάβας, Α. & Ραγκούση, Μ. (2011). Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας μέσω ΤΠΕ με εφαρμογή στην τεχνολογία ιστοτόπων Google. Πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή Η ποιότητα στην εκπαίδευση: τάσεις και προοπτικές. ΤΠΔΕ. Αθήνα, 4-6 Μαΐου.
Τζιάβας, Α. (2011). Wiki: ηλεκτρονική εκπαιδευτική εφαρμογή. Ημερίδα Νέες Τεχνολογίες – Εκπαιδευτικές Εφαρμογές – Ασφαλές Διαδίκτυο, 1ο & 2ο Δημοτικό Σχολείο Βύρωνα. Αθήνα, 5 Απριλίου.
Τζιάβας, Α., & Γεωργάκη, Α. (2011). Audiobook: Νια νέα πρόταση για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Συνέδριο Τέχνες και Εκπαίδευση . Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαιδευσης. Αθήνα, 6-8 Μαΐου.
Karafotia, M., Saridaki, M., Chaniotakis, G., Manoli, V., Manessis, D., Gouscos, D., & Meimaris, M. (2008). Applying Digital Game Based Learning Solutions to the Primary and Special Classroom: Results from Field Studies. Proceedings of the 2nd European Conference on Games Based Learning, Barcelona. http://academic-conferences.org/ecgbl/ecgbl2008/ecgbl08-proceedings.htm
Kirginas, S., Furon, E., Gouscos, D., Sfyroera, M., & Meimaris, M. (2010). Localization and application of Poisson Rouge in pre-school education. Proceedings of International Colloquium Challenges and Uses of ICT: Digital Technologies and Partnerships (EUTIC 2010), pp. 103-122
Kirginas, S., Furon, E., Gouscos, D., Sfyroera, M., & Meimaris, M. (2010). Localization and application of Poisson Rouge in pre-school education. International Colloquium Challenges and Uses of ICT: Digital Technologies and Partnerships (EUTIC 2010). Dakar, Senegal, 25-27 Νοεμβρίου.
Μανώλη, Β. (2010, Οκτώβριος). Το ηλιακό μας σύστημα. Δραστηριότητες αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη γεωγραφία Στ’ Δημοτικού. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Το Μέλλον της Μάθησης». Πειραιάς.
Μανώλη, Β. (2010, Μάιος). Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού: Γεωγραφία Στ’ δημοτικού του ΠΙ. 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας «Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση». Βέροια-Νάουσα.
Μανώλη, Β. (2010, Απρίλιος). Ψηφιακά παιχνίδια και ειδική αγωγή. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής «Η Ειδική Αγωγή Αφετηρία Εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη». Αθήνα.
Orfanidis, K. (2009). Development of an E-learning Platform for the Instruction of Electromagnetic Theory and Antennae Course, e-RA – 3. Proceedings, TEI of Piraeus & University of Paisley. (http://mobinet.teipir.gr/eng/index.php/typography/conference-papers ).
Τζιάβας, Α., & Ντόβα, Μ. (2010). Συνεργατική μάθηση και εκπαιδευτικά λογισμικά ανοιχτού τύπου. 2ου Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης. Αθήνα, 27 Μαΐου.
A.Satmari, M.Rangoussi, (2009) “Design and implementation of a collaborative e-learning environment based on moodle and wiki technologies”, eRA-4 International Scientific Conference, TEI Piraeus & University of the West of Scotland, UK, Spetses, Greece, Sept. 24-26, 2009. http://era.teipir.gr/content/era-4-proceedings
G.Bafataki, M.Rangoussi, (2008) “An e-Learning environment for music education”, eRA-3 International Scientific Conference, TEI Piraeus & University of the West of Scotland, UK, Aegina, Greece, Sept. 19-21, 2008.