Αντικείμενο του μαθήματος είναι η παρουσίαση ενός σύγχρονου τεχνολογικού πλαισίου το οποίο έχει δημιουργηθεί από τα υπολογιστικά συστήματα νέας γενιάς και του διαδικτύου και περιλαμβάνει την ανάπτυξη και τη χρήση διαδραστικών εφαρμογών με χρήση επαυξημένης διαδραστικότητας, επιτρέποντας την παρουσίαση ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών λύσεων που συνδυάζουν τον ψηφιακό και τον αναλογικό κόσμο. Το μάθημα αποσκοπεί στο να εισάγει με πρακτικό τρόπο τους φοιτητές στις τεχνολογίες του διαδικτύου και τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, δίνοντας παραδείγματα της χρήσης των τεχνολογιών αυτών για την εξυπηρέτηση των αναγκών της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο του μαθήματος, γίνεται εισαγωγή στο διαδίκτυο και τις τεχνολογίες του, παρουσιάζονται υπολογιστικά συστήματα νέας γενιάς τα οποία έχουν ως χαρακτηριστικά τη φορητότητα και την εξελιγμένη διαδραστικότητα, καθώς και ψηφιακές τεχνολογίες οι οποίες βασίζονται στη χρήση υλικού και λογισμικού για να δώσουν ολοκληρωμένες λύσεις που συνδέουν τον εικονικό/ψηφιακό κόσμο με τον πραγματικό/αναλογικό. Δίνεται έμφαση σε εφαρμογές και στα αντίστοιχα εργαλεία που επιτρέπουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με αυξημένες δυνατότητες διαδραστικότητας και σύνδεσης αφήνουν περιθώρια ελευθερίας όσον αφορά στην επιλογή των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων. Το μάθημα χωρίζεται σε δύο ενότητες: την πρώτη στην οποία γίνεται μία γνωριμία με τις τεχνολογίες, μέσα από παρουσιάσεις και πρακτικά παραδείγματα και χρήση αντίστοιχου εξοπλισμού, και το δεύτερο στο οποίο οι φοιτητές καλούνται να προτείνουν τη χρήση των τεχνολογιών που παρουσιάστηκαν στα πλαίσια εκπαιδευτικής παρέμβασης. Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται μέσω ενδιάμεσων ατομικών εργασιών που ανατίθενται, εκπονούνται και παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος, και αντιστοιχούν στις ενότητες παρουσιάσεων, και μέσω μίας τελικής εργασίας στην οποία καλούνται να επιλέξουν ένα ελεύθερο θέμα το οποίο θα προσεγγίσουν με μία παρέμβαση η οποία θα βασίζεται στη χρήση μίας ή περισσότερων τεχνολογικών ενοτήτων. Ενθαρρύνεται η – απαραίτητη σε μεταπτυχιακό επίπεδο – ερευνητική προσέγγιση των θεμάτων.